Leestijd: 2 minuten
Heel veel dank aan onze sponsors die ervoor zorgen dat deze nieuwsbrief gratis blijft.
Een werken bij-website nodig? Op werkenbijonsbedrijf.nl zie je hoe wij dat doen en hoe we jouw bedrijf met een custom made werken bij-website helpen om nieuwe medewerkers aan te trekken. Neem vandaag nog contact op voor een offerte op maat.
Jouw bedrijf heeft alles goed op orde!
Je bent in de regio een van de best betalende werkgevers in de branche.
En je medewerkers komen niets te kort. Ze mogen elektrisch rijden, zelf kiezen hoe ze hun pensioen inrichten, iedere twee jaar een nieuwe iPhone bestellen, hebben lekker veel vrije dagen en kunnen zelf extra vrije dagen bijkopen.
Maar omdat je in een schaarstesector actief bent moet het beter.
Je wilt de beste werkgever zijn die je medewerkers zich voor kunnen stellen, waardoor je ze aan je bindt en je nieuwe talent eenvoudig binnenhaalt.
Dan is het tijd om aan de slag te gaan met tertiaire arbeidsvoorwaarden.
Want dat is een zeer krachtig middel om nieuw talent te werven en te behouden.
Maar wat bedoelen we nu precies met tertiaire arbeidsvoorwaarden?
Onder tertiaire arbeidsvoorwaarden verstaan we arbeidsvoorwaarden die jij als werkgever ter beschikking stelt en waarvan de geldswaarde moeilijk te berekenen is.
Waar kun je dan aan denken?
En je kunt ook nog denken aan vers fruit op de werkvloer, een ruimte met een tafelvoetbalspel, flipperkast of dartbord, een kolfruimte, een gebedsruimte, en regelmatig ‘zomaar’ een leuke attentie of uitje met het hele kantoor.
Tertiaire arbeidsvoorwaarden leveren dus niet meteen meer omzet op, maar zorgen er wel voor dat jouw talent blijft en nieuwe toppers zich tot jouw bedrijf aangetrokken voelen.
Ik hoop dat ik je in iedere geval een duwtje in de goede richting heb gegeven of een zaadje in je hoofd heb geplant.
Dat was het voor deze keer.
Tot volgende week.
De Employer Branding Expert-Nieuwsbrief wordt iedere zaterdagmorgen naar de mailbox van duizenden HR-managers, ondernemers en directeuren gemaild. Heb je een nieuwsbrief gemist? Klik dan HIER om geen enkele tip te missen om je werkgeversmerk sterker te maken.
Als je daar behoefte aan hebt kan ik je op de volgende 2 manieren helpen: