Leestijd: 2 minuten
Heel veel dank aan onze sponsors die ervoor zorgen dat deze nieuwsbrief gratis blijft.
Een werken bij-website nodig? Op werkenbijonsbedrijf.nl zie je hoe wij dat doen en hoe we jouw bedrijf met een custom made werken bij-website helpen om nieuwe medewerkers aan te trekken. Neem vandaag nog contact op voor een offerte op maat.
Het zit er weer op. 2023 is (bijna) voorbij!
Het was een jaar waar veel gebeurde.
Waarschijnlijk ook in jouw bedrijf.
Misschien ben je al begonnen met werken aan je werkgeversmerk.
Misschien wilde je wel aan je werkgeversmerk werken, maar is het er nog niet van gekomen.
Of misschien heb je geen flauw idee waar je moet beginnen.
Ondanks dat de cijfers er iets beter uitzien, zal er ook in 2024 (en de jaren daarna) structurele krapte op de arbeidsmarkt zijn.
Mijn advies aan trouwe lezers is dan ook: werk aan je werkgeversmerk. Ook als je even geen mensen nodig hebt.
Hierdoor zullen je beste werknemers ook in de toekomst voor je blijven werken.
En als je nieuwe mensen nodig hebt dan weet iedereen al dat jij een fantastische werkgever bent.
Wil je jouw werkgeversmerk direct sterker maken, maar weet je niet waar je moet beginnen. Hieronder vind je 11 tips om op een eenvoudige manier te beginnen:
Het belangrijkste is dat je begint met aan je brand te werken.
Voor mij lijkt 1 januari een geschikt moment.
Voor nu wens ik je fijne jaarwisseling toe en een succesvol nieuw jaar.
Ook in 2024 zal ik je elke zaterdag voorzien van een waardevolle employer branding tip.
Ik hoop dat ik je dit jaar in iedere geval een duwtje in de goede richting heb gegeven of een zaadje in je hoofd heb geplant.
Dat was het voor deze keer.
Tot volgende jaar.
De Employer Branding Expert-Nieuwsbrief wordt iedere zaterdagmorgen naar de mailbox van duizenden HR-managers, ondernemers en directeuren gemaild. Heb je een nieuwsbrief gemist? Klik dan HIER om geen enkele tip te missen om je werkgeversmerk sterker te maken.
Als je daar behoefte aan hebt kan ik je op de volgende 2 manieren helpen: