Leestijd: 2 minuten
Heel veel dank aan onze sponsors die ervoor zorgen dat deze nieuwsbrief gratis blijft.
Een werken bij-website nodig? Op werkenbijonsbedrijf.nl zie je hoe wij dat doen en hoe we jouw bedrijf met een custom made werken bij-website helpen om nieuwe medewerkers aan te trekken. Neem vandaag nog contact op voor een offerte op maat.
Als je de meeste marketingbureaus moet geloven is Employer Branding een trucje dat je door een paar coole social media posts en een hippe vacaturetekst op orde hebt.
Helaas pindakaas. Employer branding is keihard werken aan je bedrijf!
Want zoals ik in mijn vorige nieuwsbrief al schreef ‘Employer Branding is geen marketing’.
Zoals je ziet een hele lijst met zaken die je niet 1, 2, 3, met een uurtje brainstormen op orde hebt.
En heb je dit op orde? Dan is het belangrijk dat het ook zo blijft.
Zorg daarom dat je alles documenteert in een Employer Value Proposition, zodat alle betrokkenen precies weten hoe het er binnen jullie bedrijf aan toe gaat als het gaat om het omgaan met mensen.
En dan nog even voor iedereen die de klok heeft horen luiden … maar niet weet waar de klepel hangt!
Even voor de duidelijkheid. Al deze bovenstaande punten kunnen wel gebruikt worden om je werkgeversmerk sterker te maken, naar buiten te brengen en heel de wereld te laten weten wie jullie zijn, maar voor je Employer Brand moet je toch eerst echt aan het eerste rijtje werken.
Dit was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat ik je weer een duwtje in de goede richting heb gegeven of een zaadje in je hoofd heb geplant.
Tot volgende week.
De Employer Branding Expert-Nieuwsbrief wordt elke zaterdagmorgen naar de mailbox van duizenden HR-managers, ondernemers en directeuren gemaild. Heb je een nieuwsbrief gemist? Klik dan HIER om geen enkele tip te missen om je werkgeversmerk sterker te maken.
Als je daar behoefte aan hebt kan ik je op de volgende 2 manieren helpen: