Leestijd: 2 minuten
Heel veel dank aan onze sponsors die ervoor zorgen dat deze nieuwsbrief gratis blijft.
Moeite met het aantrekken van Generatie Z talent? Wij weten bij Purple Squirrel Effect hoe je dat doet! Tips and tricks in onze blog.
Een werken bij-website nodig? Op werkenbijonsbedrijf.nl zie je hoe wij dat doen en hoe we jouw bedrijf met een custom made werken bij-website helpen om nieuwe medewerkers aan te trekken. Neem vandaag nog contact op voor een offerte op maat.
Met je werken bij-website wil je vooral talent aantrekken.
Laten zien dat jouw bedrijf de beste keuze is om voor te komen werken.
Alles op een werken bij-website moet daarom in het teken staan van jouw werkgeversmerk.
Wat vind je belangrijk als werkgever? Wat bindt de medewerkers aan jouw bedrijf? En waar maak jij het verschil met jouw concurrenten (als werkgever).
Het overgrote deel van de mensen wil namelijk graag meer dan een baan alleen.
Maar helaas is dit niet bij elke werken bij-website het geval.
Ik kom ze iedere dag tegen tijdens mijn zoektocht naar kennis; werken bij-websites die alleen maar over het product en het bedrijf gaan.
Uiteraard vind je op zo’n website ook alle vacatures. Zonder beeld, zonder humor en zonder verhaal hoe het is om voor het desbetreffende bedrijf te werken en waar het voor staat.
Daarom in deze nieuwsbrief 5 tips wat je vooral NIET op je werken bij-website moet doen.
Here we go:
Als jij deze vijf bovenstaande fouten niet maakt op jouw werken bij-website dan doe je het al beter dan 90% van je concurrenten.
Zorg er dus voor dat jouw werken bij-website goed weergeeft hoe het is om bij jouw bedrijf te werken. Welke voordelen jij hebt tegenover andere werkgevers in de branche.
Als je dat doet, zal je werken bij-website voor jou gaan werken en haalt hij al het talent dat je nodig hebt binnen.
Ik hoop dat ik je in iedere geval een zetje in de goede richting heb gegeven of een zaadje in je hoofd heb geplant.
Dat was het voor deze keer.
Tot volgende week.
De Employer Branding Expert-Nieuwsbrief wordt iedere zaterdagmorgen naar de mailbox van duizenden HR-managers, ondernemers en directeuren gemaild. Heb je een nieuwsbrief gemist? Klik dan HIER om geen enkele tip om je werkgeversmerk sterker te maken te missen.
Als je daar behoefte aan hebt kan ik je op de volgende 2 manieren helpen: