Leestijd: 2 minuten
Heel veel dank aan onze sponsors die ervoor zorgen dat deze nieuwsbrief gratis blijft.
Een werken bij-website nodig? Op werkenbijonsbedrijf.nl zie je hoe wij dat doen en hoe we jouw bedrijf met een custom made werken bij-website helpen om nieuwe medewerkers aan te trekken. Neem vandaag nog contact op voor een offerte op maat.
Heb je jezelf die vraag wel eens gesteld?
En zo ja, als je een andere leidinggevende binnen jouw bedrijf dezelfde vraag stelt, geeft hij of zij dan hetzelfde antwoord als jij?
In een Employer Value Proposition (EVP) kun je alles duidelijk vastleggen.
Hierdoor weet iedereen binnen jouw bedrijf waar jij, als werkgever, voor staat en wat je je (toekomstige) medewerkers belooft.
Dat begint allemaal met een missie en een visie.
En dan heb ik het over je werkgeversmissie en –visie natuurlijk, want deze zijn anders dan de missie en visie van je bedrijf.
Daarnaast draait het om nog veel meer zaken. Bijvoorbeeld;
Maar ook waar sta je nu? Waar wil je naartoe?
In een tijd van schaarste op de arbeidsmarkt is het belangrijk dat je je employer branding op orde hebt en een sterk werkgeversmerk ontwikkeld.
Alleen dan zul je je toppers behouden en als het nodig is makkelijk nieuw talent aantrekken.
Belangrijk is dat je wel één lijn door heel de organisatie trekt, zodat iedereen hetzelfde verhaal hoort, ziet en vertelt.
Daarom adviseer ik dan ook iedereen om een EVP op te stellen.
Meer over de EVP lees je HIER.
Ik hoop dat ik je weer een duwtje in de goede richting heb gegeven of een zaadje in je hoofd heb geplant.
Tot volgende week.
De Employer Branding Expert-Nieuwsbrief wordt elke zaterdagmorgen naar de mailbox van duizenden HR-managers, ondernemers en directeuren gemaild. Heb je een nieuwsbrief gemist? Klik dan HIER om geen enkele tip te missen om je werkgeversmerk sterker te maken.
Als je daar behoefte aan hebt kan ik je op de volgende 2 manieren helpen: